Oldalak

2013. augusztus 20., kedd

Költőpénz nyaralásra

Pinterest
Már gőzerővel készülünk a nyaralásra, és ma jött el a napja annak is, hogy az erre kinevezett fémdoboz-perselyünket felnyissuk, és megnézzük mennyi költőpénzt sikerült kb. 3-4 hónap alatt összespórolni a bedobált 200 Ft-osokból. A végeredmény igazán kellemes meglepetés. Az ember szinte észre sem veszi, amikor nap végén a 200 Ft-os érméket kipakolja a pénztárcájából, mégis néhány hét alatt szép kis összeget lehet így "észrevétlenül" összegyűjteni. 
Nálunk a lányok dobálták be a pénzt az erre rendszeresített fémdobozba, aminek a műanyag tetejére vágtam egy kis nyílást. A doboz oldalára pedig egy papírt ragasztottam, amire ráírtam, "KÖLTŐPÉNZ A NYARALÁSRA", és rárajzoltam magunkat nyaralás közben. (Fényképet nem mellékelek e remekműről, mert most hétvégén szembesültem azzal, hogy egy 6 (!) éves kisfiú kb. tízszer jobban rajzol nálam... )
A lényeg viszont az, hogy a tervezett vonatozásra, bobozásra, fagyizásokra, palacsintázásokra, na és persze anya tejeskávézásaira már megvan a pénz. Így talán a havi büdzséből egy új fürdőruhára is futja nekem ;)

Ez a spórolós rendszer annyira tetszik az egész családnak, hogy most azon gondolkodunk mi legyen a következő cél, amire gyűjteni fogunk. Egy biztos, a rajzot nem én fogom a dobozra elkészíteni... :)

Az ötletet egyébként Via kihívásai ihlették, akivel hetente lehet gyűjteni a 200 Ft-osokat, hogy aztán valamire "közösen" el lehessen költeni. Köszönet érte! :)

Nektek van bevált pénzspórolási praktikátok?

1 megjegyzés:

kaindazajac írta...

The best titanium strength products - Titanium Arts
All samsung galaxy watch 3 titanium T-Bone Iron is one black titanium of the top selling metal products. It is a solid, lightweight, non-slip alloy. Our strength is based on a titanium ridge wallet titanium core. Rating: 2017 ford fusion hybrid titanium 4.3 · ‎14 reviews · ‎$14.99 titanium linear compensator · ‎In stock