Oldalak

2013. június 10., hétfő

5+1 saját készítésű ajándék Apák napjára

http://pinterest.com/csaladetetes/apa/

Vasárnapig van még egy kis idő ajándékot készíteni. Íme 5+1 ötlet:


1. Édesség: készítsünk tortát, süteményt, mézeskalácsot, csokoládét, jégkrémet, bármit, amit Apa/Nagypapa szeret.

2. Egyedi bögre, tányér: egy egyszerű fehér porcelán bögrét vagy tányért porcelánfestékkel a nagyobb gyerekek kidekorálhatnak.

3. Egyedi póló: az előzőhöz hasonlóan a gyerekek textilfilccel rajzolhatnak egy egyedi pólót Apának/Nagypapának (csak ne a meglévő kedvenc pólókat dekoráljuk ki ;)

4. Hasznos apróság: Apa/Nagypapa hobbijához, munkájához köthető saját készítésű kiegészítő. Gondolok itt például könyvjelzőre, tolltartóra, kerékpárra csatolható táskára, stb.

5. Élményajándék: egy saját készítésű kupon, amit Apa/Nagypapa beválthat egy általa választott, gyerekekkel/családdal közös programra (mozi, színház, kirándulás, horgászat, biciklizés, társasozás, fagyizás, úszás, strandolás, bobozás, stb.)

5+1 Saját vers: Nagyobb gyerekek próbálkozhatnak saját, személyre szóló verset írni, a kisebbeknek meg írhatunk mi. Engem Bartos Erika verse ihletett arra, hogy a lányok nevében tollat ragadjak. (Remélem sikerül vasárnapig megtanulni. :))


Az én apukám

Az én apukám a legokosabb,                                 Az én apukám a legviccesebb,
Tud minden fontosat:                                              Az ágyon is ugrál velem.
Hová bújik nappal a hold,                                      Bújócskázunk, kergetőzünk,
És hová tűnnek a csillagok.                                    És nagyokat nevetünk.

Az én apukám a legerősebb,                                  Az én apukám a legsportosabb,
Két karjával elbír engem.                                       Megtanította a hidat.
Felemel a válláig,                                                   A Balatont is körbetekeri,
Fel, egész a csillárig.                                              Kora reggeltől estig.

Az én apukám a legügyesebb,                                Az én apukám a legjobb szakács,
LEGO-házat épít nekem.                                       Tud sok finom kaját.
Három emeletet lépcsővel,                                     Lekvárt ken a kenyérre,
Garázzsal és tetővel.                                              Teát is főz mézzel.

Az én apukám a legkedvesebb,                             Ha egyszer majd nagy leszek,
Mesét olvas minden este,                                      Nekem is lesz gyerekem.
A sárkányokat elkergeti,                                       És majd a világ is meglátja,
És azután mellém fekszik.                                     Neki lesz a legjobb papája.


Ti mivel készültök?












Nincsenek megjegyzések: