Oldalak

2013. június 9., vasárnap

Banántorta

Hétfőn volt Olgi szülinapja, és Lujzival közösen úgy döntöttünk, hogy az egyik kedvenc gyümölcséből készítjük a tortát, tehát banántortával köszöntöttük. A receptet Dorka inspirálta. :) A piskóta készítését én elcsaltam, mert készen vásároltam tortalapot, a tölteléket pedig csak a pudinggal oldottam meg (kihagytam a vajas krémet).
A tortáról sajnos nem készítettem képet. Olgiról ez a legfrissebb. Nagyon nehéz Őt fényképezni, mert nem szereti a fotózást :(

A tortáról sajnos nem készítettem képet. Olgiról ez a legfrissebb. Nagyon nehéz Őt fényképezni, mert nem szereti a fotózást :(

Hozzávalók:

Piskótalap (3 részre vágva)
2 csomag vaníliás pudingpor (főzéssel készíthető)
5 ek cukor
1 liter tej
4-5 banán
díszítőcukor

Elkészítés:

A pudingport a cukorral és a tejjel a leírás szerint elkészítem. Kicsit hagyom hűlni, addig a banánt felkarikázom. Ezután összeállítom a tortát: piskóta, puding, banán, piskóta, puding, banán, piskóta. Végül a maradék pudinggal az egész tortát bekenem. Tálalás előtt banánnal és díszítőcukorral díszítem.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: