Oldalak

2013. február 13., szerda

Hal leveles tésztában - Havi Új 1. rész

Elhatároztam, hogy minden hónapban kipróbálok legalább 1 új ételt. Eddig is sokszor kísérleteztem, mert nem szeretem gyakran ugyanazokat az ételeket elkészíteni, azonban valahogy az ilyen újdonságok, mégha finomak is egy idő után feledésbe merültek...
Ezzel a tegnapi kajával - aminek a receptjét a itt találtam -  ez nem fordulhat elő, mert a várakozásaimon felül teljesített, és szerintem még nem hoztam ki belőle a legtöbbet: legközelebb más fűszerezéssel fogom elkészíteni.

A kép és az ötlet: innen


Hozzávalók:

1 csomag leveles tészta
kevés liszt
4-6 szelet tengeri halfilé
bors
bazsalikom
vaj
1 tojás
köménymag

Elkészítés:

A sütőt előmelegítem 180 fokra. A halszeleteket sóval, borssal és bazsalikommal fűszerezem. A leveles tésztát lisztezett felületen vékonyra kinyújtom, majd annyi részre vágom, amennyi halszeletem van. Mindegyik tésztára teszek egy halat és egy kis vajdarabot, majd betekerem a tésztát, és halat formázok belőle. Felvert tojással megkenem, majd megszóróm köménymaggal. A sütőben 25-30 perc alatt megsütöm. 

Én jégsalátából, paradicsomból, paprikából, újhagymából és főtt tojásból készítettem hozzá salátát. A lányok imádták. 
Ez a variáció is nagyon tetszik, a következő alkalommal valami ehhez hasonlót szeretnék.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: