Oldalak

2013. február 1., péntek

Az optimista nap




Olgi



A mai napi tervem úgy nézett ki, hogy délelőtt kicsit takarítok (de legalábbis felporszívózok), közben Olgival játszunk, aztán lemegyünk vásárolni. És én tényleg próbáltam tartani a tervet, de:
1. a porszívó 5 perc után azt mondta, hogy köszöni, de neki mára ennyi elég volt a munkából.
2. Olyan szépen sütött a nap, az ablakunk meg pont a játszótérre néz...
...így hát fogtam Olgit és a motort, aztán lementünk. Annyira jó volt, hogy végre lehetett élvezni a játszóterezést: a gyerek sem fagyott bele a hintába, lecsúszhatott a csúszdán, anélkül, hogy vizes legyen a nadrágja, és mások is voltak ott, ami nem csak a gyerekeknek, hanem az anyukáknak is jó…
Olyan jó kedvem lett, hogy már nem is érdekel, hogy a félig felporszívózott lakásban ülök, és, hogy azalatt az 5 perc alatt, amíg takarítottam a nagyszobában, addig Olgi a hálószobát szétszedte. 
És akkor most, hogy elaludt, és én leültem a gép elé, megkapom azt az e-mail-t, amire már nagyon vártam: Elkészült az Optimista táskám! Köszönöm Zsuzska!



Ja, és ez még nem minden: itt a hétvége is!

Várom a további jókat!

Nincsenek megjegyzések: