Oldalak

2013. február 27., szerda

Torták

Lujzi (is) imádja a tortákat, ezért minden alkalmat megragadunk, amikor lehet tortázni: szülinap, névnap, karácsony, húsvét, pizsamaparti vagy csak úgy. Szombaton lesz a következő ilyen alkalom, amikor Lujzi névnapját ünnepeljük. A kisasszony csokitortát kért, de azt még nem tudom, pontosan milyen is legyen.
Összeszedtem néhány korábbi alkotásomat. Íme:

Katica torta:

Ez a kedvencem, erre vagyok a legbüszkébb. :) Lujzi 2. születésnapjára készült a családi köszöntésre.
A receptet itt találtam. Piskótát nem sütöttem, hanem készen vett kakaós tortalapot használtam.

Vonatos torta:

A vonatot egy hármas ünnepre készítettem, ahol Lujzi 2., Zalán unokatesó 3. és Pista papa 68. születésnapját ünnepeltük. A mozdony volt Papáé, a vagon pedig a gyerekeké. A recept eredetije innen van.

Kekszes csokitorta:


Olgi első születésnapjára készült ez a kekszes csokitorta, amiből - a látszat ellenére - az ünnepelt egy falatot sem evett, mert akkor még nem szerette az édességet, így babatortát nem akartam sütni. A családi bulira készült teknős torta viszont már az Ő ízlésének megfelelően készült. (A tortához az ötletet ez a recept adta.)

Teknős torta:




Ezt a tortát már imádta Olgi, főleg a lábait :) Az ötlet innen van.

Nálunk a március ünnepekkel teli, úgyhogy biztos készül még néhány finomság :)

Nincsenek megjegyzések: