Oldalak

2013. május 13., hétfő

Élelmiszer házhozszállítás 2. - teszteltem

Februárban már egyszer intéztem a heti nagybevásárlást online. Akkor a Pagony közérttől rendeltem, most pedig kipróbáltam a Tesco Online Bevásárlást. A regisztráció itt is könnyű és gyors, és ami nagyon szimpatikus, hogy még a termékek kiválasztása előtt lehet kiszállítási időpontot foglalni, így nem a kosárba pakolás után szembesülök azzal, hogy esetleg nincs számomra megfelelő szabad hely. Sajnos aznapi kiszállítás nem elérhető. :( Amire érdemes külön odafigyelni, az a Clubcard pontgyűjtő kártya regisztrációja: a vásárlás előtt kell megtenni, erről én lecsúsztam. :(
www.freedigitalphotos.net
Mi gyakran vásárolunk a Tesco-ban, így az árukészletet nagyjából ismerjük. Fogtam a bevásárlólistámat, és annak alapján mindent kiválasztottam. Ez alkalommal bátrabb voltam a zöldség- és gyümölcsvásárlással is, mert elhittem amit az oldalukon írnak, miszerint úgy állítják össze a csomagot, mintha saját maguknak vásárolnának. És valóban szép árukat kaptam (talán szebbet, mint amiket a Tesco zöldség-, gyümölcsosztályán szoktam látni - persze a piacon Ilonka néni zöldségeivel ez sem szállhat versenybe ;)) Sajnos a lányok mozzarella snack-je épp nem volt készleten, de a többi dolog rendben megérkezett.
A házhozszállítás is flottul lezajlott: 18 és 20 óra közötti kiszállítást kértem, és a futár 18:15-kor jött. Itt az árukat típusuk szerint külön zacskóba tettek, de a futár felajánlotta, hogy vagy most, vagy az esetleges következő vásárlásnál elviszik ezeket újrahasznosítás céljából. :)
Készpénzzel nem lehet fizetni. Az online fizetés pedig azért nem tetszik, mert ugye csak az átvételkor derül ki a pontos fizetendő összeg (pl.: készlethiány vagy nem tetsző áru miatt). Ezt pedig úgy oldják meg, hogy zárolnak egy bizonyos összeget a kártyámon, de a tényleges terhelés csak átvétel után történik. Így mi az átvételkor bankártyával történő fizetést választottuk, ami tényleg nagyon kényelmes: nem kell arra figyelni, van-e elég készpénz itthon, vissza tud-e adni a futár stb.
Hogy fogok-e még így vásárolni a Tesco-nál? Ezt még nem tudom. Bizonytalanságom oka pedig mindössze a kiszállítási díj. Hozzánk nagyon közel van Tesco, tehát az utazás költségein nem spórolunk. Viszont így "megússzuk" a heti nagybevásárlást, ami 2 gyerekkel nem éppen gyors és kényelmes program. Tehát a kérdés az, ez megér-e 900 Ft-ot?

Nektek megéri?


Nincsenek megjegyzések: