Oldalak

2013. május 29., szerda

Spenótos, mozzarellás tészta

Régóta készültem már valami hasonlóra, és a heti menüben ezt a napot választottam arra, hogy kipróbáljam. Amit előre tudtam, hogy spenót, mozzarella és tészta lesz az alapja. Aztán a piacon nem bírtam ellenállni a gyönyörű újhagymának és az illatos petrezselyemnek, a többi hozzávalót pedig főzés közben improvizáltam. Finom könnyű nyári ebéd vagy vacsora lett a végeredmény.

A képet bagifoto készítette

Hozzávalók:

50 dkg friss spenót
25 dkg mini mozzarella golyó
1 csokor újhagyma
4-5 gerezd fokhagyma
8-10 koktél- vagy szilvaparadicsom
olívaolaj
1 dl tejszín
1 csokor petrezselyem
35 dkg tészta
bors

Elkészítés:

A spenótot megtisztítom, a leveleket kicsit összetépkedem (vagy összevágom), kevés olajon elkezdem párolni, majd hozzáadom a karikára vágott újhagymát és az apróra vágott fokhagymát. A tésztát felteszem főzni. Ha a spenót már jó, hozzáadom a mozzarella golyókat, a felvágott paradicsomot, majd sóval, borssal és a felaprított petrezselyemmel fűszerezem. Ráöntöm a tejszínt és összeforralom, végül a kifőzött tésztát hozzákeverem és tálalom.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: