Oldalak

2013. május 23., csütörtök

Sárgarépa krémleves - Havi Új

Gyerekkoromban a paradicsomleves kivételével utáltam levest enni. Az utóbbi években viszont nagyon megszerettem. Szívesen kísérletezek is különféle levesekkel. A mai ebéd is egy ilyen kísérlet eredménye.
Hogy fogom-e még készíteni? Mindenképp. De az biztos, hogy gyömbér nélkül. Inkább sok-sok petrezselyemmel. Úgy látszik, a gyömbérrel is úgy vagyok, mint régen a levessel, és lehet, hogy még érnem kell hozzá 10-20 évet...

A receptért köszönet Orsinak (AUM Vega Blog)!

www.bagifoto.hu

Hozzávalók:

20 dkg sárgarépa (tisztítás után mérve)
1 kisebb krumpli
6 dl tej
őrölt gyömbér
petrezselyem

Elkészítés:

A répát és a krumplit kb. egyforma nagyságúra vágtam, majd a tejben puhára főztem. Kicsit hagytam hűlni, ezután ízesítettem pici gyömbérrel, majd összeturmixoltam. Tálaláskor petrezselyemmel díszítem.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: