Oldalak

2013. május 10., péntek

Zöldséges fasírt

A héten a már lassan unalomig készített fasírt és tonhalfasírt mellett valami újra is vágytam. Ilyen hosszú tél után mindig nagyon ki vagyok éhezve a zöldségekre, ezért kerestem egy zöldségfasírt receptet. (A lencsefasírtot is nagyon szeretem, de azt kicsit tovább tart elkészítenem... )
www.freedigitalphotos.net

Hozzávalók:

zöldségek ízlés szerint (sárgarépa, petrezselyemgyökér, karalábé, borsó, kukorica)
fűszerek vagy leveskocka vagy hús-, illetve zöldségalaplé
tojás
zsemlemorzsa
olaj

Elkészítés:

Amelyik zöldség ezt igényli, azt megtisztítom, felaprítom, és puhára főzöm. Ha teljesen megpuhult, akkor a zöldségeket (a lé nélkül) aprítógéppel (de szerintem turmixgéppel is lehet) pürésítem. Hozzáadok egy tojást és annyi zsemlemorzsát, hogy gombócokat lehessen belőle formázni. Ezután forró olajban kisütöm.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: