Oldalak

2013. május 25., szombat

Tupperware palacsinta

A lányok a napokban betegek voltak, diétára voltak fogva. Bár ők figyelve testük jelzéseire, inkább koplaltak. Szinte semmit nem ettek. Mondtam Lujzinak, hogy ha bármit megkíván, csak szóljon, és elkészítem. Aztán végre tegnap estére elmúlt a hasfájás, és mondta, hogy palacsintát kér. Mindezt este 8-kor. :) Végül azt az egyességet kötöttük, hogy este kekszet evett, és mivel éjszaka és reggel is jól volt, megsütöttem a palacsintát. :)
Palacsintatésztát a Tupperware féle Mix-Fix-ben szeretem elkészíteni az alábbi recept szerint. Egy adagból a 16 cm-es serpenyőnkben kb. 10 db mini palacsintát lehet megsütni.

Szegény Mix-Fix mostanában már csak palacsintasütéskor kerül elő, pedig nagyon sok mindenre használható. Lehet benne készíteni grízgaluskát, majonézt, mindenféle öntetet, szószt, kávés, gyümölcsös, alkoholos italokat, sőt fagyit is. 

Nektek is vannak elfelejtett eszközök, gépek a konyhaszekrény mélyében?

Kép innen

Hozzávalók:

2 tető (3 dl) tej (néha úgy készítem, hogy 2 dl tej és 1 dl víz)
1 tojás
2 ek olaj (ezt én kihagyom, és a serpenyőt szoktam sütés közben kenegetni)
cukor (én 1 cs. vaníliás cukrot teszek bele)

1 púpos tető (kb. 7 ek.) liszt

Elkészítés:

A fenti sorrendben a mix-fix-be rakom a hozzávalókat, alaposan összerázom, és kisütöm a palacsintákat.

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem találom az árát!

Unknown írta...

Nem találom az árát!