Oldalak

2013. május 2., csütörtök

Színes pudingos keksz

Zoli munkatársainak sütöttem ezt a pudingos kekszet a mai kóla-teszthez (erről később írok :)). A receptet Andi konyhájában találtam. Gyorsan "összedobható", de ha az időnk engedi, akkor a gyerekeket is bátran engedhetjük a tésztát gyurmázni, "segítség" címén. :)
Az eredeti recept 10 dkg pudingot ír, de nekem 40g-os, főzéssel elkészíthető pudinporaim voltak itthon, így abból használtam hármat, ami kicsit több, de nem volt kedvem 2 dkg miatt méricskélni. A vaníliás pudinghoz pár csepp vanília aromát, a puncsoshoz pedig rumaromát tettem. A kép még a sütés előtt készült.


Hozzávalók:

25 dkg puha margarin
8 dkg porcukor (eredeti recept szerint 10 dkg)
1 cs. vaníliás cukor
25 dkg liszt
12 dkg pudingpor - akár vegyesen is (eredeti recept 10 dkg)
vanília aroma (eredeti receptben nincs)
rumaroma (eredeti receptben nincs)

Elkészítés:

A puha margarint a kétféle cukorral elkeverem, majd hozzáadom a lisztet (eredetileg átszitált lisztet, de ehhez lusta voltam), és alaposan összedolgozom. Ezután a pudingfélék számától függően egyforma darabokra osztom, és ezekbe belekeverem a pudingport, illetve ízlés szerint az aromákat. Én csokis, vaníliás és puncspudingot használtam, így három nagyobb gombócom lett. Ezekből egy-egy kisebb darabot lecsípve pici gombócokat formálok, amiket egy sütőpapírral kibélelt tepsire rakok, majd villával kicsit meglapítom. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 15-20 perc alatt sütöm meg.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: