Oldalak

2013. április 5., péntek

Brazil főzelék - Havi Új 3. rész

Azt már nem tudom megmondani, hogy keveredtem el ehhez a recepthez, de a lényeg, hogy megtaláltam :) Olgi nagyon szereti mind a zöldborsót, mind a kukoricát, úgyhogy ez abszolút az Ő kedvére készült. Igazából egy kicsit felturbózott zöldborsófőzeléknek tudnám nevezni. Olginak ízlett, Lujzi pedig majd este teszteli, és akkor elválik, belekerül-e a repertoárba. :) Elkészíteni nagyon gyors és egyszerű, szívesen főzném máskor is.
Kevés olívaolajon sóval, borssal és szárított bazsalikommal fűszerezett csirkemellfilét sütöttem hozzá.



Hozzávalók:

20-25 dkg fagyasztott kukorica (eredeti recept szerint 30 dkg konzerv kukorica)
20-25 dkg fagyasztott zöldborsó (eredeti recept szerint 30 dkg konzerv zöldborsó)
1/2 - 1 fej hagyma
1-2 szál újhagyma (eredeti receptben nincs)
1/2 csokor petrezselyem

bors
olívaolaj
tej
1 tk liszt (eredeti receptben 1 ek)
az eredeti receptben még 2 ek tejföl, 1 ek vaj, 1 pohár víz, ezeket én kihagytam.

Elkészítés:

A hagymákat apróra vágom és kevés olajon párolni kezdem, közben hozzáadom a kukoricát és a zöldborsót is, sózom, borsozom, majd fedő alatt puhára párolom. Közben a petrezselymet apróra vágom. Ezután meghintem a liszttel, majd hozzáöntök egy kevés tejet (főzőtejszínnel is finom lehet), és végül forralok rajta egyet.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: