Oldalak

2013. április 11., csütörtök

Melange

A kávéra a munkahelyemen szoktam rá. De annyira, hogy most már az életem részévé vált. Persze, ha kell, tudok nélküle élni, de nem akarok. (Ezt a függők mondják? :)) Nagyon megszerettem. Leggyakrabban tejeskávét iszom tejhabbal. A lényeg a sok-sok tej, és a tetején pici fahéj. Ezt már csak a melange múlja felül. A munkahelyi büfében készült melange az abszolút favorit nálam. Napi kettővel működtem. Itthon már ritkábban készítem, egyrészt mert gyorsabb a tejeskávét összedobni, másrészt pedig jóval kevesebbet mozgok, mint dolgos koromban, és a méz adta kalóriákra egyáltalán nincs szükségem...
Azért néha megengedem magamnak, és olyankor ebben a szép üvegpohárban készítem el, hogy teljes legyen az élmény.

Én így készítem:

Hozzávalók:

1-2 tk méz
1/2 dl kávé
tej (jó sok, amennyit a pohár vagy bögre enged)
fahéj

Elkészítés:
Megfőzöm a kávét, és a tejet megmelegítem. A pohár vagy a bögre aljára kanalazom a mézet, ráöntöm a kávét, majd erre kerül a felhabosított tej. A tetejét fahéjjal megszóróm.

Nincsenek megjegyzések: