Oldalak

2013. április 24., szerda

Tavaszi - nyári saláta, ahogy én szeretem


Ennek a salátának az ötletét az általános iskolai biológia tanárnőmtől kaptam. Amikor mesélt róla, otthon ki is próbáltam, és azóta gyakran készítem, de leginkább tavasszal, amikor már nagyon ki vagyok éhezve a friss zöldségekre. Mivel sem a lányok, sem a Zoli nem rajong a kefirért (sem a natúr joghurtért), ezért mostanában a kefirt csak utólag a saját adagomra szoktam rátenni. Így Ők is szívesen esznek belőle, mindenki kiválogatja a neki tetsző darabokat (leginkább a paradicsomot:)).




Hozzávalók:

mindenféle idény szerinti zöldség (saláta, paradicsom, paprika, újhagyma, kígyóuborka, retek stb.)
kefír (esetleg natúr joghurt)
fűszerek (só, bors, petrezselyem, metélőhagyma stb.)

Elkészítés:

A salátákat és a zöldségeket alaposan megmosom, megtisztítom, apróra vágom, fűszerezem, leöntöm kefirrel, és jól összekeverem.

Tipp:

Kevés olajon megpirított, és felkockázott csirkemell, főtt tojás és mozzarella darabok hozzáadásával remek ebéd vagy vacsora lehet. (Régen sokszor vittem ilyet a munkahelyemre is:))

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: