Oldalak

2013. április 4., csütörtök

SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevek - teszteltem


Nemrég a trnd Magyarországnak köszönhetően lehetőséget kaptam arra, hogy kipróbáljam a SIÓ Frissen Préselt gyümölcsleveit.
Ritkán vagyok hűséges egy-egy márkához, mert mindig szeretek új dolgokat kipróbálni, a SIÓ azonban születésem óta (egyidősek vagyunk :)) jelen van az életemben. Így különösen örültem, hogy ezt a márkát tesztelhetem.
Korábbi vásárlások alkalmával már szemezgettem a SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevekkel, de mivel a lányoknak mindig olyan határozott elképzelésük van (akkor is) amikor "üdítőt" vásárolunk, hogy mindig hagytam magam meggyőzni. Olgi zöld SIÓ VitaTigris, Lujzi pedig almalé fogyasztó. :)

Lujzi: "Biztos azt hiszti a postás bácsi, hogy jók vagyunk, azért hozott ilyen sok üdítőt"

4 féle SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevet próbálhattunk ki, és biztos, hogy legalább 3-nak rendszeres fogyasztói leszünk. Az alma-szilvát versenyben itták egymás ellen a lányok :) Az alma-meggy pedig az én kedvencem volt: olyan "nyár" íze van. Biztos, hogy a forró nyári napok egyik hűsítője lesz nálam.
Érdekes, hogy amíg a Lujzi az őszibaracklevet nem szereti, addig a Frissen Préselt alma-őszibarackot egyenesen imádta. Szerintem ez annak köszönhető, hogy a benne lévő alma lágyítja a barack töménységét, sűrűségét. És ez mindegyik variációra igaz. Ugyanis a levek nagy része almából van. Ennek ellenére a hozzáadott második gyümölcs ízét "csak" kiemeli, nem nyomja el. Az alma-körte a negyedik variáció. Nálunk ez fogyott a legkevésbé.
A SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevek zamata mellett a másik, számomra fontos dolog, hogy ezek valóban 100%-osak. Nem sűrítményből készülnek víz hozzáadásával, hanem csak gyümölcsök frissen préselt levét tartalmazzák. Így már kisebb gyerekek is bátran fogyaszthatják.
Most a siogyumolcs.hu oldalon egy érdekes kísérletnek is a résztvevői lehetünk, illetve megnézhetjük a SIÓ kertet :)

Ti ittatok más SIÓ Frissen Préselt gyümölcslevet? Hogy ízlett?

Nincsenek megjegyzések: