Oldalak

2013. március 6., szerda

Mozdulj!

www.freedigitalphotos.net
Tegnap Olginak elég rossz napja volt: délelőtt elaludt egy fél órára, ami miatt az ebéd utáni alvás elmaradt. Ezért lementem Vele sétálni, hátha elalszik a babakocsiban. Kb. másfél órát sétáltunk, amiből az utolsó negyed óra erőltetett menet volt, hogy időben odaérjünk az oviba Lujziért. Azt nem mondom, hogy lógott a nyelvem, de meglepően elfáradtam :( Lehangolt, hogy ilyen puhány lettem. Jó-jó, sose voltam egy nagy sportlédi, ám különböző rendszerességgel, mindig mozogtam valamit (szülés előtti években a spinning és a fallabda volt a kedvencem). Miután bővült a család, néha tornáztam itthon, egyszer-kétszer elmentem futni (bár azt nagyon utálom, csak futógépen szeretem), és rendszeresen sétáltam, főleg amíg nagyon picik voltak a lányok. 
Ez a mostani tél viszont nagyon ellustított: ritkábban és rövidebb ideig mozdultunk ki a szabadba, a nyári napi 2 játszóterezés helyett heti 1-2 alkalom maradt. Most már a jó idő is itt van/lesz nemsokára, úgyhogy nincs több kifogás! :)
Nagyon szívesen járnék megint spinningre és fallabdázni, de azt az összeget, amit most az egyéb kiadásokra tudunk fordítani a háztartás kiadásai mellett, szívesebben költöm a gyerekek szórakozására (pl.: játszóház, mindenféle belépők, stb.). Így maradnak az ingyenes sportolási lehetőségek, azok közül is kezdetnek az itthoni torna, amiből heti 3x fél órát jelöltem ki magamnak :) Körbenéztem a neten és vannak egész jó, ingyenesen elérhető videók is, úgyhogy kifogás nincs, MOZDULJ! :)

Videók: 
- Ez az online edzőterem egy hormonbetegeket segítő honlapon található, sok ingyenes tornavideóval
- A fitvideo oldalon elsősorban fizetős/kredites videók vannak, de A hónap ingyenes edzései kategóriában található néhány ingyenes is. Regisztrációhoz kötött.

Ja, és mindjárt megkeresem Cindy Crawford - Fitness Csak Neked! és Szépség És Egészség című videókazijait, amik már min. 15 évesek jó régiek, és kipróbálom, működik-e a videó. :)

Ti tornáztok otthon? Mire?

Nincsenek megjegyzések: