Oldalak

2013. március 12., kedd

Paradicsomos, cukkinis hal - Havi Új 2. rész

Rita konyhájának köszönhetem ezt az ételt. Nagy várakozással kezdtem az elkészítésbe, mert már a recept olvasása közben éreztem a finom ízeket :) Nem beszélve arról, hogy milyen egyszerűen és gyorsan el lehet készíteni. Nálam 10-ből 10 pontos, de sajnos a családi szavazásnál 3:1 arányban lekerült az étlapról. Pontosabban fel sem került, mert ez volt az e havi újdonság. Íme a recept:

Kép innen

Hozzávalók:

3 dl paradicsomlé
2 gerezd fokhagyma

bors (eredeti receptben színes)
1 tk olívaolaj (eredeti receptben 1 ek)
2 db szálkamentes fehér húsú halfilé
1/2 citrom leve
1 kisebb cukkini
fekete olívabogyó
oregánó (eredeti receptben friss)
(eredeti receptben fenyőmag - én kihagytam)

Elkészítés:

A paradicsomot egy sütőtálba öntöm, és belekeverem a fűszereket (só, bors, fokhagyma, oregánó). Ezután beleteszem a sózott, borsozott és citromlével meglocsolt filéket. A cukkinit vékony karikára vágom, és körbe rakom vele a tálat. Szeletelt fekete olívabogyóval megszórom, ráöntöm az olívaolajat. 200 fokos sütőben 25-30 perc alatt sül meg.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: